Strategia innowacyjności

DOŚWIADCZENIE KLIENTA

W transporcie międzynarodowym Klienci coraz częściej stawiają na firmy transportowe, które nie tylko oferują stawki za dostarczenie towarów z punktu A do punktu B, ale są w stanie operatywnie i z pełnym rozumieniem celów biznesowych Klienta zaproponować potencjalne scenariusze dostaw, adaptacyjne opcje usług i elastyczne taryfy.

Obszary doskonalenia:
  • Pojmowanie działalności biznesowej Klienta i jego potrzeb w zakresie łańcucha dostaw.
  • Wykorzystanie uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji do analizy dotychczasowych danych o klientach i rynku w celu prognozowania opcji dostawy.
  • Poprawa jakości i szybsza reakcja w zakresie rozwiązań transportowych.

CYFRYZACJA ZARZĄDZANIA AKTYWAMI

Codziennie firma generuje ogromną ilość danych, które zawierają wiele potencjalnych pomysłów na optymalizację zarządzania aktywami i zwiększenie rentowności. Przekształcenie big data w informacje o cyklu życia aktywów będzie sprzyjać zwiększeniu ich efektywnej i sprawnej pracy, a automatyzacja pozwoli wyeliminować zbędne procesy ręczne.

Obszary doskonalenia:
  • Dostępność aktualnych danych o wszystkich aktywach.
  • Poprawa efektywności aktywów poprzez zwiększenie możliwości usług cyfrowych.
  • Analityka w czasie rzeczywistym dla zarządzania aktywami na poziomie strategicznym, taktycznym i operacyjnym.

TWORZENIE NOWYCH MODELI BIZNESOWYCH

Tendencja rozwoju globalnych ekosystemów cyfrowych daje firmom transportowym możliwość uczestniczenia w procesach logistycznych end-to-end (E2E) partnerów biznesowych. Współpraca z globalnymi ekosystemami logistycznymi pobudza dywersyfikację rozwiązań transportowych oferowanych przez TELS CARGO i pozwoli na uzyskanie coraz większej części przychodów.

Obszary doskonalenia:
  • Podłączenie do globalnych logistycznych ekosystemów cyfrowych.
  • Integracja z potencjalnymi partnerami biznesowymi i organami regulacyjnymi.
  • Wykorzystanie infrastruktury ekosystemu cyfrowego do przekazywania danych dotyczących procesów realizacji rozwiązań transportowych.
  • Wymiana informacji krytycznych (urząd celny, zagraniczna działalność gospodarcza, bezpieczeństwo) w zależności od standardów branżowych logistyki Klienta.