Strategia innowacyjności
DOŚWIADCZENIE KLIENTA
W transporcie międzynarodowym Klienci coraz częściej stawiają na firmy transportowe, które nie tylko oferują stawki za dostarczenie towarów z punktu A do punktu B, ale są w stanie operatywnie i z pełnym rozumieniem celów biznesowych Klienta zaproponować potencjalne scenariusze dostaw, adaptacyjne opcje usług i elastyczne taryfy.
Obszary doskonalenia:- Pojmowanie działalności biznesowej Klienta i jego potrzeb w zakresie łańcucha dostaw.
- Wykorzystanie uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji do analizy dotychczasowych danych o klientach i rynku w celu prognozowania opcji dostawy.
- Poprawa jakości i szybsza reakcja w zakresie rozwiązań transportowych.
CYFRYZACJA ZARZĄDZANIA AKTYWAMI
Codziennie firma generuje ogromną ilość danych, które zawierają wiele potencjalnych pomysłów na optymalizację zarządzania aktywami i zwiększenie rentowności. Przekształcenie big data w informacje o cyklu życia aktywów będzie sprzyjać zwiększeniu ich efektywnej i sprawnej pracy, a automatyzacja pozwoli wyeliminować zbędne procesy ręczne.
Obszary doskonalenia:- Dostępność aktualnych danych o wszystkich aktywach.
- Poprawa efektywności aktywów poprzez zwiększenie możliwości usług cyfrowych.
- Analityka w czasie rzeczywistym dla zarządzania aktywami na poziomie strategicznym, taktycznym i operacyjnym.
TWORZENIE NOWYCH MODELI BIZNESOWYCH
Tendencja rozwoju globalnych ekosystemów cyfrowych daje firmom transportowym możliwość uczestniczenia w procesach logistycznych end-to-end (E2E) partnerów biznesowych. Współpraca z globalnymi ekosystemami logistycznymi pobudza dywersyfikację rozwiązań transportowych oferowanych przez TELS CARGO i pozwoli na uzyskanie coraz większej części przychodów.
Obszary doskonalenia:- Podłączenie do globalnych logistycznych ekosystemów cyfrowych.
- Integracja z potencjalnymi partnerami biznesowymi i organami regulacyjnymi.
- Wykorzystanie infrastruktury ekosystemu cyfrowego do przekazywania danych dotyczących procesów realizacji rozwiązań transportowych.
- Wymiana informacji krytycznych (urząd celny, zagraniczna działalność gospodarcza, bezpieczeństwo) w zależności od standardów branżowych logistyki Klienta.